tisdag 25 augusti 2009

Wind of change

Ska göra en rockad på bloggen. Har, som ni snart ser, bytt underrubrik/bloggbeskrivning/whatever ni might kalla det. Dessutom är detta sista inlägget med en låttitel som rubrik. Jag känner att det blir för mycket. Liksom.

Fick fint beröm av Anton Samuelsson häromdagen. Det värmde. Det är sådant som gör en mer taggad på att häva ur sig briljanta alster. Värre är det för Challe på Fäktbloggen. Hon är lite sur på att det är så få som kommenterar i förhållande till hur många läsare hon har. Rent relativt sett, så har jag fler kommentarer per läsare. Och kom ihåg att jag inte har särskilt många kommentarer. Så, ärade läsare, se till att kommentera! Ni gör skillnad!

*****

Inspelningen hos Filip och Fredrik gick bra. Varmt var det dock. Jag förstår verkligen inte hur det är möjligt att jag inte har LP-skivor i armhålan. Ofattbart. Får se hur mycket man syns i bild. Hoppas att det inte är alldeles för mycket. Man vill ju inte behöva skämmas.

*****

Ska på maskerad den 5 september. Har även  bestämt mig för vem/vad jag ska klä ut mig till.

En ledtråd samt efterlysning: Jag behöver en liten leksaksgitarr, så är det någon i Stockholm med nära omnejd som har en leksaksgitarr liggandes hemma, var inte rädda att höra av er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att mitt beröm värmde! Förresten är jag ganska säker på att jag inom kort återupptar bloggandet igen! ^^ //Anton S

Joakim Lindqvist sa...

Härligt att höra!