måndag 10 augusti 2009

Changes

Funderade i min stillsamma ensamhet under eftermiddagen och kvällen och kom fram till att jag skulle förändra lite på bloggen. Därför ser det lite annorlunda ut med färgerna sedan några timmar tillbaka. Jag har ändrat färgen på bloggtiteln och linjerna. Därefter slog det mig att jag kanske inte är så sugen på att ha samma bloggnamn, eftersom det vid närmare eftertanke kanske tolkas som en saxning av Livet enligt Rosa, vilket inte alls är meningen. Därför tänkte jag, i min roll som pseudopopulist, lägga upp en omröstning i högerspalten, där ni, ärade läsare, får bestämma hur det ska bli. Jag har en del förslag på hur det kan se ut.

- Livet enligt Fektus (namnet kvarstår)
- Fektarn - Högt och lågt
- Fektus funderar
- Fektus filosoferar

Skulle någon rebellisk och anarkistisk läsare sitta på ett jättebra förslag, så lämna detta förslag bland kommentarerna. Jag gillar inte när folk med bra idéer vägrar att vädra dem.

*****

Dessutom har jag lite förslag på vilken bloggbeskrivning som ska råda (nuvarande är Skriver om det folk bryr sig om eller skiter fullständigt i). Denna kommer jag antingen välja själv eller lägga upp till omröstning, men ingen läsare kommer på något vis lämnas besviken över valet.

Så, rösta nu!

*****

Visst ja.

Topp 3 James Morrison-låtar:

1. Please Don't Stop The Rain

2. Wonderful World

3. Undiscovered

*****

Kom ihåg att rösta!

EDIT: Nya förslag har lagts upp.

Inga kommentarer: