onsdag 19 augusti 2009

Good old Arsenal

Arsenal slog Celtic på Parkhead ikväll med 0-2. Ett sanslöst bra resultat sett till vad jag hade förväntat mig. Arsenal stod upp som aldrig förut och visade stor karaktär. Alexandre Song och Thomas Vermaelen var bäst på plan. Någon av dessa kommer få pryda min nästa tröja.

Nästa match: Borta mot Pompey, som i år är sämre än på riktigt länge. Det lutar åt att Eduardo, Ramsey, Gibbs och Vela får lira lite. Kanske även Wilshere?

*****

Challe gillade inte klippet med Lene Nyström. Jag ser inte problemet.

*****

Roligt Patetiskt att höra Bosse Pettersson ropa på straff när Bendtner får bollen nernickad på armen som är i stort sett limmad längs kroppen.

*****

Företaget GlaxoSmithKline tycker nu att hela världen ska se ut som Robbie Fowler. Jag är inte imponerad.

*****

Jag är heller inte imponerad över de gentester som förhoppningsvis görs på vissa “kvinnliga” friidrottare. Bara i VM har jag sett två praktexemplar på vältränade män i kvinnliga löpgrenar. Eller vad sägs om Amy Mbacke Thiam från Senegal? Eller kanske Caster Semenya?

*****

Topp 3 namn inom Formel 1:

1. Bernie Ecclestone

2. Jenson Button

3. Rubens Barrichello.

2 kommentarer:

Oskar (Laezr på Arsenal.se) sa...

Härlig blogg! Denna ska jag följa!

socrates sa...

Ändå inget mot Stella Walsh som hade en regelrätt penis. Maria Mutola var ganska maskulin också. Sedan finns det ju nån enstaka kasterska som inte är manlig..