måndag 10 augusti 2009

It Takes Two

Äntligen färdig med min Spotify-playlist med Tema: Mys. Två dagar tog det. Klart värt mödan. Jag ska försöka uppdatera den omgående när jag märker en låt som passar in i listan. Just nu innehåller listan en del Anna Ternheim, lite James Morrison, en mängd DM, några låtar med Alicia Keys och en hel del annat.

*****

Nu på tv3: Amerikanska tonårstjejer på Tyra Banks Show berättar om sina porriga SMS och MMS. Det blir sällan bra TV när en supermodell agerar psykolog och moralpolis åt ungdomar.

*****

Idag kom rapporten från Hällevik upp på fencing.se. Väldigt snålt med information. Hade gärna sett lite mer av vad man gjorde och lite reaktioner från folk.

*****

Nu avslöjade en av tjejerna på Tyra Banks Show at hon är oskuld och att hon skickar nakenbilder på sig själv till ett flertal killar.

Som sagt, inte bra TV.

*****

HBK slog Kalmar på Örjan igår, och Matte ångrar att han inte spelade på de 3.60 som bjöds på hemmaseger. Jag hade personligen inte sett de oddsen, men hade naturligtvis lagt in en peng om jag vetat. Å andra sidan hade jag nog kombinerat med andra matcher från allsvenskan, och ni som såg resultaten från omgången vet att det hade varit en synnerligen dålig idé.

*****

Nu lipar tonårstjejernas mödrar i studion.

Suck.

*****

Topp 3 personliga upplevelser på Örjans Vall:

1. 3-0 mot Elfsborg 2007

2. Selakovics frisparkar mot Malmö (5-2) 2001

3. Fribrocks 3-1 mot ÖSK 2007.

Inga kommentarer: