söndag 9 augusti 2009

Only sixteen

Efter att ha studerat My Super Sweet 16 på MTV en stund blir jag ännu mer övertygad om att mänskligheten står utom allt hopp. Jag hatar människor.

Jag hatar särskikt människor som lipar över att de kanske inte får minst en bil på sin 16-årsfest trots att festen inte ens är över.

Stackars barn, men snart blir det varmt.

*****

Det blev en playlist igår, men den är inte färdig på långa vägar. Så, ni som suktar efter musik att mysa till, ni får hålla er i brallorna lite till.

Jag insåg att det faktiskt blev väldigt mycket Depeche och väldigt lite Cure. Jag trodde det skulle bli tvärtom. En som är med på listan med flera alster är James Morrison. Om han kommer till Sverige i höst ska jag dit.

*****

Bästa citatet än så länge på My Super Sweet 16:

“Jag måste se ut som 50 Cent”

Som sagt.

*****

Topp 3 kakor:

1. Gilles Chokladflarn

2. Brago Choklad

3. Ballerina Original

Inga kommentarer: