torsdag 13 augusti 2009

All around the world

Jag har lyckats slå över hela världen med denna blogg. Efter ett kort besök på Statcounter såg jag att jag har en återvändande läsare i Sydkorea.

korea bloggen

Statcounter blir bara läskigare och läskigare. Men roligt är det.

*****

Topp 3 önskeresor inom idrottens värld:

1. OS i London 2012

2. Universiaden i Peking – som deltagare såklart

3. Se rugby eller fotboll på ett fullsatt Stade de France och ta in stämningen.

*****

Kom ihåg att rösta!

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Våra vänner som är bosatta i London sa spontant under ett av de tillfällen vi sågs i Skåne: "Jo men ni har ju tjingat platser hos oss till OS". YÄÄY!

Joakim Lindqvist sa...

Min mormor har hus i Deal, och jag hoppas att de har det även under OS. Annars räknar jag med att du fixar in mig där =)
Vore oemotståndligt kul att se fäktningen på nära håll!