torsdag 23 april 2009

Wrong

Köpte en skiva idag. Eller, tre kan man nog säga. Såg nämligen till att införskaffa Sounds Of The Universe, vinylversionen. I den ingick en Dubbel-LP och CD:n. Ett kanonköp. Har lyssnat på CD:n idag, och gillar skivan skarpt. Den är svår, men riktigt Depecheig på det sätt som bara Depeche kan vara. De som hävdar att Kent är på samma nivå som sina idoler kan gå på toaletten, bajsa i handfatet, och sedan raka sig med en hyvel som man sköljer i bajset. Ok, jag gick kanske över äckelgränsen, men jag får kalla kårar genom hela det centrala nervsystemet av all hype kring världens mest hybrisdrabbade band och måste då avreagera mig.

Idag har jag fått kritik för min garde. Lana tycker att jag ska flytta ut och vrida handen mer. Jag ska lyda hennes råd. Dessutom ska jag fortsätta med mina rundor på inlines. Kanske kan man få med sig Simon eller Ludde på en runda? Kansek vore det roligt, men risken är att det blir mer sällskapsresa än träningspass. Kanske ska man köra individuellt för att verkligen köra på sin egen nivå, särskilt om de inte skaffat inlinestavar. Nåja, får se. Imorgon ska vi kanske lira boll. Det vore inte fel någonstans. Kansek kastar vi lite oval boll. Vi får se.

Favoritspåret på SOTU är än så länge inledningsspåret In Chains.
Måste läsa igenom lite grejer i häftet inför morgondagens aktiviteter för friska pensionärer. Ska bli intressant att se hur roligt det är, om det är så roligt som Ante, aka Mr Bootyshaker, uttryckte det på lunchen förra veckan. Vi märker hur det blir. Inte mycket annat att välja på.

Inga kommentarer: