fredag 3 april 2009

Freda’

Uno Svenningssons band på 80/90-talet. Hade ett par bra låtar.

Idag är det fredag. Idag är det varmt. Idag är det tischa istället för jacka. Dock är det inte ännu schåårts istället för traosers. Idag satt man ute och pluggade, samtidigt som man tryckte i sig en kaffe från Jöns Jacob. Man vågar ju inte dricka det något billigare giftet de har på MF.

Vi får se hur det blir ikväll. Troligen blir det middag på stan innan vi åker till Ludde i Nacka och ser på film. Han har tydligen laddat med chips och nötter osv. Hoppas att han har dipp. Ingen chips utan dipp, som man säger. Jag hoppas att jag kommer ihåg att ta med mina filmer nu. Glömde helt och hållet att ta med dem i morse.

Ska man ha kavaj ikväll, eller är det för über? Nej, det blir nog tischa med bögscarf (det är homo att ha scarf enligt Fredrik af Apfelwijken) och en tröja i väskan som reservplan.

Detta är för övrigt mitt första inlägg där jag använder nya Windows Live Writer. Det fungerar bra än så länge.

Imorgon ska jag och Hajjlen träffa Peter. Varken jag eller Hajjlen har koll på var man kan tänka sig att ta några kalla, så det kan bli lite pinsamt. Jag får nog ringa Paul Sievert och höra lite om han har koll på något i Solna/Sundbyberg typ. Någon väldigt duktig läsare som har koll på detta får gärna hjälpa till.

Nu ska jag plocka upp min fot ur fotbadet.

Hem på tisdag. Eventuellt plugg på måndag med Den Nya Studiegruppens manliga del. Nu ska jag snart träffa folket vid Slussen. Det kan vara det mest utdragna inlägget hittills, rent produktionstidsmässigt. Tjao!

Inga kommentarer: