måndag 20 april 2009

Tits on the radio

Hmm. Kom inte på en bra och passande titel, så jag tog helt enkelt den låt som spelades upp i min kära, älskade, avgudade Windows Media Player. Förstår inte varför folk skaffar Winamp eller iTunes (såvida det inte behövs för ens kära iPod). Den duger gott nog nuförtiden. WMP is ma thang.

Imorgon tar jag med mig min ovala boll till skolan. Tänkte kasta lite. Förmodligen blir det innan lunchen. Lunchen, som förresten kommer att intas på den numera legendariska asiatiska restaurangen vid Flempan station. Ska bli gott.

Spelade 25 riksdaler på hemmasegrar för IFK Göteborg, Alingsås och Aalborg. Givetvis är det den största favoriten som misslyckas. Aalborg spelade X mot Vejle, oddset på ettan var 1.30. Fan. Skulle följt mitt första intryck och skippat AaB för att istället spela ÖSK.

För er som missat det kan jag rekommendera alla att youtuba "Dagens Tips". Fantastiskt simpel humor.

För er som missat det kan jag rekommendera alla att youtuba "Fancy". Se gärna låtar som Bolero eller Slice Me Nice. DET är värre skräp än Alcazar. Dock inte på samma nivå som Tomas Ledin. Han är fortfarande ohotad etta på Skräbetoppen.

För er som missat det kan jag rekommendera alla att youtuba "Eduardo vs Burnley". Sjukaste målet 2009.

Nu tänkte jag faktiskt se lite Scrubs. Det var över en vecka sedan senast. Efter det - bingen intas.

Inga kommentarer: