tisdag 21 april 2009

A Pain That I'm Used To

Arsenal gör 1-0 genom Arsjavin efter att ha blivit krossade i första halvlek mot Liverpool. Helt sjukt att vi leder i paus. Liverpool hinner göra 1-1 i andra halvlek innan min stream dör. Jag får inte igång den igen, utan följer matchen via Aftonbladets livetjänst och Arsenal Swedens forum. Det är för jävligt. Arsjavin gör 4 mål. Hans sista innebär 4-3 på stopptid, men ändå ska Arsenal förstöra sin match genom att bjuda på 4-4 när Benayoun trycker in kvitteringen.

Man kanske borde vänja sig vid Arsenals försvarsspel. Det har ju knappast varit optimalt denna säsong.

Handlade idag. Har mat så att det ska räcka ett tag nu. Detta gjorde Joakim stolt. Däremot blir man ledsen när mor skickar sms om att hon inte längre jobbar ute i Söndrum. Fan, jävla finanskris. Nåja, kanske kan detta få henne att börja sälja lite av sina tavlor istället. Hon kan ju det där med måleri. Jag skulle inte bli förvånad om hon skulle tjäna mer via konsten än vad hon gjort med reklamjobben.

Jag önskar härmed mamma lycka till, och ska nu sova kudde. Imorgon får jag reda på hur tentan gick. Har jag sagt det?

Inga kommentarer: