tisdag 14 april 2009

Paul McCartney

Jeez. Kollar lite Tord & Paul från Kvarteret Skatan. Jag skrattar så att masseter och de andra musklerna i käkregionen faller samman. Humor när det är som bäst.

Jeez. Kollade Chelsea - Liverpool. Inte direkt bra och fartfylld fotboll (jag kollade väl inte noga nog för att göra en sådan bedömning, men ändå), men Liverpool gjorde mål på i princip allt och Chelsea gjorde en del konstiga mål de också. De som hävdar att Reina eller Cech är världens bästa målvakt kan dock äta. Detta är matchen jag har väntat på. Detta kandiderar nog till den sämsta målvaktsmatchen 2009. Förmodligen kommer dammästerskapet i sensommar ändra på detta, men på herrsidan är det nog en ohotad etta.

Jeez. Bara nio timmar och 30 minuter kvar till tenta. Jag är inte redo. Jag hoppas på rätt frågor.

Inga kommentarer: