måndag 27 april 2009

Living For The Weekend

Lördag blev en riktigt trevlig tillställning, om än en förbenat dyr sådan. Raw var riktigt roligt, över förväntan. Dessutom avslöjade de en hemlighet som fick mig att tappa hakan. Jag säger inte mer än så. Jag säger bara att det är fantastiskt roligt. Det kan ha med Eddie Izzard att göra. Jag ska i alla fall in på Ticnet och Raws hemsida måndag 4 maj kl 9.

Efter Raw bar det av till Fasching, där jag och Terese blev nöjda med att behöva slippa visa leg i dörren. Normalt sett är det ju 20 där, men det var ju tur att Terese är så vuxen, så att hon gav ett moget intryck.

Fasching var riktigt bra för att vara klubb. Fin soul i högtalarna och mycket yta att dansa på. Aldrig fel, aldrig fel. Jag älskar soul. I alla fall i jämförelse med sånt de spelade på Viper.

Idag skiner solen som den gjort på senare tid. Imorgon ska tempen gå upp emot 23-24 grader. Idag stannar det vid 17-18. Man får väl nöja sig med det lilla. Idag kan man ju utan bekymmer ta sig någonstans iförd shorts och T-shirt. Knuten näve och tummen i vädret på det.

Inga kommentarer: