tisdag 21 april 2009

Clean

Måste städa denna dag. Jag tänkte skippa träningen på klubben ikväll för att träna hemma istället. Challe, en ivrig fanatiker av bloggen, påminde den skribenten om att han fick en form av träning genom att städa intensivt. Skribenten nappade på idén och kommer snart städa lägenheten som aldrig förut.

Ikväll spelar Arsenal en inte så viktig match mot Liverpool på Anfield. Den är betydligt viktigare för Pool än för oss. Lutar åt 3-0 till tjuvarna.

Imorgon kommer Sounds Of The Universe ut i butikerna. I alla fall enligt annonserna i Aftonbladet. Ska handla imorgon. Imorgon, ja. Imorgon får vi förhoppningsvis resultatet på fysiologitentan. Sjukt spännande. Det är knappt att jag kommer kunna somna i natt. Ohyggligt nervös. kommer sitta hela dagen i närheten av en bärbar dator för att se om det kommit. Man vill ju bara få höra skiten, oavsett resultat. Kuggar man är det bara att börja plugga redan nu. Klarar jag det är det NÄSTAN läge att dra ut på kvällen. Dock kommer det inte bli utgång imorgon. Det har jag lovat mig själv. Det får jag ta på lördag när vi ska se om Raw är värt de 215 coronas som vi så sorglöst lade fram för några veckor sedan.

Nu blir det städning av Casa del Fektus McMektus. Au Revoir.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Du var inte speciellt svårövertalad. Eller så har jag jvligt bra argument.

Joakim Lindqvist sa...

Med tanke på hur omfattande golvets slitna och träiga yta var dold under diverse ting var det inte mer än ett par väl valda uppmuntrande ord som fick mig att, till syvende och sist, bestämma mig. "Övertalad" är således fel uttryck i det ickedelikata sammanhanget denna molniga och mindre upphetsande dag i min del av Stockholm.