lördag 25 april 2009

Just Dance

Biljardkvällen, anordnad av den utskällda kåren, blev lyckad. Från klassen kom det upp emot 15 st och det fanns en hel del äldrekursare på plats också. Heder åt Terese och PrU för ett bra arrangemang.

Efter biljarden hamnade vi efter en del märkliga turer på The Viper Room, där de spelade fantastiskt dålig musik. På det övre planet spelades det musik som, på sin höjd, skulle accepteras på Hällevikslägrets torsdagsdisco för tolvåringarna. Usch! Därför gick jag med vänner ner på dansgolvet på nedre plan, där det var 80% killar. Usch! Till slut hamnade jag och Ludde på tuben och kom fram till att jag gjort av med mer pengar än jag borde gjort. Usch! Nåja, jag kom hem välbehållen och vaknade nu vid 13.30.

Ikväll blir det Söderhof kl 20 och Raw kl 22. Imorgon blir det Coca-Cola på O'Learys, där vi förhoppningsvis ska se Arsenal slå Middlesbrough.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

HAHA, ni var på Viper! XD

Joakim Lindqvist sa...

eller hur! once and never again! typ mest värdelösa stället jag varit på!