tisdag 14 april 2009

Stockholm

Tillbaka i Stockholm igen efter nästan en hel vecka på Sveriges framsida. Dagen inleddes med en försovning/slappemorgon, följd av frukost och träning i sporthallen. Jag och Fadern körde ett pass med en nyinflyttad Mattias och en pånyttfödd Anton, som pallrade sig ner för första gången på typ fyra år.

Träningen var värdelös, jag fäktade som en blind huntington-patient. Dessutom knäckte jag en klinga. Nu har jag bara två egna, varav den ena eventuellt är i behov av omlimning. Därför genomsköljdes jag av ett glädjerus (läs: gillade) när pappa erbjöd sig att låna ut sin ena värja för att jag ska kunna tävla på SM i helgen.

Tågresan gick utmärkt. Inga problem med varken väskor eller perronger eller ens konduktörer. Jag fick även pluggat en del. Jag hoppas at det blir givande att höra de andras versioner på hur korsbryggecyklarna fungerar och hur man beskriver förloppet från aktionspotential tills det att korsbryggorna aktiveras.

Jag har eget internet!

Imorgon blir det plugg i Solna. Klockan nio ska vi ses i El Casa Del Kaffe. Très bien.

Bon nuit.

Inga kommentarer: