måndag 27 april 2009

Wrong Number

Har bytt namnet på bloggen nu. Kände att det blir bra såhär.

Den fantastiska personen som är ansvarig för att ordna fältstudieplatserna är ju helt värdelös. Jag har haft kontakt med en kvinna på en klinik på Liljeholmen, när jag skulle haft kontakt med de på kliniken i Huddinge. Kvinnan på Liljeholmen har inte heller någon elev hos sig som gör praktik, utan jag ska gå med henne herself. Jag skulle egentligen gått med en Anna Eriksson, som ju är jääävligt enkel att urskilja bland sökresultaten på "Anna Eriksson" på KI:s mejldatabas. Detta är helt och hållet kaos.

Oavsett vilket, det är inte mitt fel att hon har skrivit fel kontaktperson, och det blir ingen katastrof för någon av oss. Det är nämligen ingen annan som kontaktat Liljeholmssjukgymnasten, så hon kommer förmodligen inte få för många T1:or. Det ska bli spännande i alla fall. Imorgon 8.15 ska jag infinna mig, och jag kommer nog få en bra dag, hur det än går.

Dock är det frustrerande att de inte kan sätta rätt nummer på rätt plats. Inte särskilt kompetent gjort.

Inga kommentarer: