onsdag 15 juli 2009

What's up

Idag är en sådan dag där man inte har något som helst roligt. Det mest underhållande att göra idag är att sitta på NewsNow och kolla nyheter om Arsenal samtidigt som skavsåren på fötterna bara svider och smärtar. Inte direkt så man vill att en lill-lördag ska vara. Allra helst hade jag velat sitta på Bulls uteservering och druckit ett par kalla, men jag har varken hälsan eller pengarna att göra sådant nuförtiden. Tandläkaren tog fullständigt kål på den lilla semesterkassa man hade när man flyttad hem.

Helvete.

Snart är det ändå faktiskt dags för en massa roliga saker. I helgen är det fest på Karlstorps Camping med en massa kul folk. Dessutom verkar det bli en Norrlandsresa i alla fall, och vi ska troligen åka redan på söndag. Sedan är det Erik Cup om några veckor, därefter kommer T5-an upp till Tylösand från Skawne den 1 augusti. Då blir det stranden och After Beach med Haaks och Corona Extra. Dagen efter är den sköna gröna Hällevik som gäller. Sedan är det bara veckan kvar tills Premier League startar. Veckan därpå blir det Stockholm. Det går fort i svängarna.

*Adebayor till City för typ £25 miljoner. En bra deal. För Arsenal, that is.

* Kollade fäktning från OS innan jag somnade i natt. Jag förstår inte hur Benjamin Kleibrink kan vinna så mycket som han gör. I princip uteslutande parader och stängningar i kvart, oftast med en ripost runt huvudet. Helt sjukt hur han kan vara i världseliten. Antagligen har han en jävla känsla för tempo. Lite som jag, med andra ord.

Inga kommentarer: