lördag 11 juli 2009

Mama Do (uh oh, uh oh)

Jag är kär. Eller, jag har hittat min drömtjej.  Rent utseendemässigt menar jag, alltså. Jävlar i havet, vad man kan vara snygg. Jag pratar om Pixie Lott, en brittisk tjej som i klippet lirar på Isle of Wight Festival. Hon spelar låten som återfinns i rubriken. Den heterosexuelle kille/man som inte blir attraherad ska helt klart höra av sig. Dessutom är hon 91:a. Klart värd att satsa på, med andra ord.

* Foten verkar repa sig bra efter smällen jag fick igår. Dock är den fortfarande lite öm.

* Ska i veckan sätta mig med att arbeta fram en träningspärm till Hällevikslägret. Senast efterlyste jag med andras stöd en pärm med övningar att göra på Heden. Det kan inte ta jättelång tid att ordna en sådan. Även om man har en del varianter på saker och ting.

1 kommentar:

socrates sa...

Jag tycker att de två negresserna med ett BMI långt över 25 är är omåttligt attraktiva. Mot de står sig den blonda ynglingen ganska slätt. I alla fal viktmässigt.