tisdag 19 maj 2009

Still ill

Blev sämre under dagen idag. Inte alls kul att lida igenom hela labben. Labben, ja. Den var inte så spännande. Inte alls spännande, förutom att jag fick reda på att jag (antagligen) har 5.37 liter i vitalkapacitet i lungorna. Helt ok. Inget att skryta med, inget att skämmas för. Lagom.

Kanske (kanske) får ett hedersuppdrag i helgen. Challe frågade om hon vågar låna ut sin kamera till undertecknad under Challenge Eugène Fillol i helgen. Jag sade väl att det förmodligen går bra. Den kommer inte direkt smälta i mina händer, och får jag bara en snabbkurs i hur den används, så ska det nog gå bra att ta några bilder. Vad gör man inte för Fäkt(foto)bloggen, liksom? Har man en länk på deras sida får man allt ta och bjuda tillbaka lite med allt vad det kan innebära (hrm, på ett högst objektivt och professionellt sätt, that is).

Kanske blir "utgång" imorgon. Det är bra komiker på SysteroBror imorgon kväll, och det vore kul att inleda denna långhelg med lite humor. Ska ta det lugnt i alla fall. Vill ju inte bli mer sjuk än jag redan blivit. Även om jag inte haft/har feber, så är man ju inte pigg och kry med en näsa fylld med semiflytande substans av gul karaktär och ett svalg stoppat med kottar.

Det är skönt att ha Terese i sin närhet. Det är sällan man haft en tjejkompis att snacka tjejers utseende med på samma sätt som man har när hon är med. Senast idag, när vi satt i varsin sida av MSNs tekniska mirakel. Likadant var det under första semifinalen i ESC. Då satte vi i princip på både låtarna och brudarna (i de fall det var kvinnliga artister). Terese, du är en riktig kompis!