onsdag 6 maj 2009

Blue Suede Shoes

Tenta avklarad, får se om jag klarade den praktiska delen. Det kändes bra, lite för bra. Man har väl förmodligen något fel någonstans som kan bråka till det. Det brukar vara så. Jag får svaret på KI-mailen vilken sekund som helst. Förhoppningsvis får man det innan vi drar till Söderhof. Jag och Simon möts där kl 19.

Dygnet har genomgående präglats av nyss nämnda tenta i Sjukgymnastik 2. Jag låg och funderade över (bland annat) tentan fram till ca 03.00 i natt, och fick således tre (3) timmars sömn inatt. Inte optimalt, om vi säger sås. Tentan gjordes kl 8.00-9.45, och efter det tog vi en tentafika på Stories våningen nedanför. Sedan blev det tentalunch på (John Faxe?) Jensens Biffhus på Vasagatan. Gott var det. Jag åt en BBQ Burger med ost, medan damena tog varsin kycklingbiff. Därefter tog vi en promenad till Gamla Stan för att äta tentaglass på Ben & Jerry's. Gott, det också. Som nämnt tidigare blir det alltså tentaöl på Söderhof ikväll. Det kan bli en trevlig kväll.

Börjar smälta förlusten nu.

Syrran konfirmeras nästa helg. Jag kan tyvärr inte närvara, men ska skicka en hälsning på ett eller annat sätt. Den andra syrran har modevisning i helgen. Kan inte närvara där heller. Kommer inte skicka en hälsning, mer än ett "lycka till".

Nu laddar vi med 101.

Inga kommentarer: