måndag 11 maj 2009

Eight days a week

Försov mig idag. Inte ok. Särskilt inte ok med tanke på att förmiddagens självevaluering ju var obligatorisk. Det ska nog ordna sig ändå, med tanke på att jag nu mejlat Johan och Liz och snart ska få en mailad till mig som jag sedan fyller i och mailar tillbaka till Johan. Det ska lösa sig after all.

Imorgon går sista deltävlingen i Vårcupen av stapeln på FFF. Måste rycka upp mig lite nu. Har inte tränat tillräckligt överhuvudtaget. Imorgon blir det träning, sedan ska jag nog tvätta fäktkläderna på onsdag förmiddag. Onsdag, ja. Då är det labb, förhoppningsvis på eftermiddagen. Ska byta till mig en sådan tid. Måste tvätta igen. Dessutom är det innebandy på KI på kvällen. Ska bli roligt att göra debut i dessa sammanhang.

Förkollo på torsdag, vilket leder till ännu en dag utan fäktträning. Fredagen blir lite av en chansning. Ska försöka lire lite brännboll efter skolan. De "bjuder" trots allt på öl och cider. Det kostar 150 kr, men om det har mkt öl och cider kan det bli en billig historia. Kan bli en bra kväll! Vore kul om det dök upp några kiropraktikstudenter, så att man kan visa var det stabila skåpet ska stå.

Depeche har lagt upp setlisten för deras första spelningar (Luxemburg och Tel Aviv) som avklarades i helgen. Det kan bli en religiös upplevelse att se dem i sommar. De har valt precis rätt låtar från SOTU. Kan bli precis hur bra som helst. Intressant att de avslutar med Waiting for the night. Briljansen bara sprakar runt deras auror.

Inga kommentarer: