lördag 9 maj 2009

Physical

Som väntat vann vi fysioterapeuter över sjuksyrrorna i kubb utanför ANA 23 igår. Vad annars? Själv öppnade jag spelet med att sänka en kubb i första kastet. sedan dröjde det sisådär 15-20 kast innan jag träffade nästa gång. Misstolka inte detta faktum fel, ty jag hade nog bäst träffbild av alla deltagare. Däremot fick jag inte riktigt till sista centimetrarna.

Teres Major var här igår kväll. Vi kollade hockey. Hockeyn var inte spännande, utan vi slog på The Great Dictator istället, men stängde av efter en kvart. Vi höll på att somna. Klockan hade inte ens passerat 22.15. Nej, vi var ganska trötta efter en seg vecka, och satsar på att vara utvilade inför gymmet och en förhoppningsvis arrangerad spelkväll idag. Nu ska jag äta frukost/lunch. Måste ha lite mat i magen innan man går och tränar.

Inga kommentarer: