söndag 24 januari 2010

Saker att vara glad över.

Ja, som ni kanske märker, så finns det saker att vara glad över denna helg, trots en förlust. Det finns faktiskt en hel del sådana saker.

  • Arsenal slipper spela annat än liga och CL resterande del av denna säsong, vilket innebär mindre Silvestre åt folket.
  • De hade inte tagit bort Tijuana Steak Sandwich på O'Learys Gamla Stan.
  • Vi åkte inte ut mot Leeds.
  • Vi åkte inte ut mot Leeds på hemmaplan.
  • Vi åkte inte ut mot Leeds på hemmaplan med ett lag man lika gärna hade kunnat lira i PL.
  • Bara en vecka kvar till Depeche i Globen.
  • Medlemsresa i veckan = Berntsson eller annan 08:a köper ut tröja åt Fektus McMektus.
  • Godkänd på psykologitentan = praktikplatsen i vår är säkrad.

*****

Efter att ha sett en lista över Kickens top 100 favoritfilmer, så fick jag en idé att dra ihop en top 100 över mina favoritlåtar.
Är det något som någon är intresserad av att se på bloggen, eller är det något som jag bara ska göra för min egen skull?

*****

Nu hoppas jag bara att Ahldén kommer med sin frågelåda, så att jag kan läsa den innan jag somnar in för natten.
Medan vi väntar, så kikar vi in två liveframträdanden av olika karaktär.
Först, så får vi veta att James Bond är döende, sedan lyfter vi ett kaninhjärta.

Inga kommentarer: