fredag 15 januari 2010

Pust.

Sista tentan för terminen avklarad, varför jag känner mig extremt avslappnad. Det finns inget bättre än att inte ha något alls att tänka på mer än hur gott det ska bli med tentaöl ikväll och kollo nästa vecka.

På söndag är det återigen match efter åtta dagars paus från fotboll. Cesc är tillbaka och är det något som gör mig extremt segersäker, så är det just det faktum att världens bästa fotbollsspelare hösten 2009 är tillbaka i laget. När Cesc spelar, så är det orimligt hög poängutdelning.

*****

Just nu börjar Förkväll. Som jag ser på det hela, så finns det bara en anledning att se detta inte ens nästan mediokra TV-program -  Carin da Silvas minst sagt fördelaktiga yttre. Jag lyssnar hellre på Bert Karlsson – Hoppa Hulle än att se detta vedervärdiga försök till TV.

*****

Angående transferfronten, så är det nu så oroväckande tyst att även en extrem Wenger-fanatiker som Woody här på forumet att bli otålig.

Och då har det gått långt, ladies and gentlemen.

*****

Avslutar med två musikvideos à la “literal video version”.

David Hasselhoff – Hooked On A Feeling

Bonnie Tyler – Total Eclipse Of The Heart

Nu drar jag till Hellströms Bar för att köpa billig öl och äta gratis nachobuffé i gott sällskap. See you later, crocodile.

Inga kommentarer: