fredag 29 februari 2008

Vill ha, hänsynslöst

Idag kom ångesten tillbaka. Jag ångrar som fan att jag inte var ute i tid och beställde Indochine - 3.6.3, liveinspelningen från Bercy, Paris, inför en megapublik som öser på rejält. Har hört och sett en del klipp på Youtube, men man vill ju så gärna ha cd:n.

---------------------------------------------------------------------------------

Brynäs i princip klart för kvalserien - och i mina ögon även klara för allsvenskan. Fy fan för dålig moral.

---------------------------------------------------------------------------------

Jag mejlade Hotstuff för att se om de kan få in Indochine, och väntar med spänninng på svar. Jag vill verkligen ha den plattan. Och den från Hanoi. Och DVDerna från båda dessa konserter. Och allt annat de gjort. De, om några, är bättre än Die Hard II.

Inga kommentarer: