lördag 23 februari 2008

Arsenal och söndag

Tjabbsan, dags att skriva lite igen då. Arsenal gästar Birmingham för att ta revansch för poängförlusten senast lagen möttes. Får hoppas att Adebayor har ställt in siktet bättre än i onsdags...

 

Vet inte om Brynäs spelar idag, orkar inte bry mig längre. Laget spelar bra då och då, men sju raka hemmaförluster tyder på att varken spelare eller fansen i Gävle bryr sig. Då finner jag ingen anledning att bry mig längre heller.

 

Gick upp tidigt idag, strax efter nio ungefär (^^). Imorgon blir det ännu tidigare, typ sju. Då bär det av till Götet, för Coupe Nouvelle, och pappa är helpepp, typ mer än jag. Fast mest pepp är morsan, som ju sett fram emot detta. '

 

Jag längtar typ efter skolan, så att man får sovmorgon...

 

Brynäs spelar tydligen idag, hemma mot Frölunda. Förlusten är oundviklig. 18-åring i mål lär ju knappast göra saken bättre.

 

Nu ska jag kolla Birmingham - Gunners, och vi håller alla tummarna vi kan.

 

Eventuellt kommer en reaktion på matchen och Melodifestivalen ikväll.

 

Om jag orkar, då alltså. Melodifestivalen gör mig trött.

Inga kommentarer: