onsdag 27 februari 2008

Ikväll dör Serie A

Längesedan senast nu, har inte orkat helt enkelt.

 

Typ deprimerad efter först Eduardos skada, sedan Arsenals förlust, Melodifestivalen (förutom Björn G, som är kung), sedan min bedrövliga insats i Coupe Nouvelle (även om det var roligt och jag fäktade bra stundtals).

 

I måndags mådde jag för dåligt för att träna, och sedan hade jag tråkigt och gjorde teoriprov i 1.5 timmar + teorilektion 2 timmar. I tisdags var det drygt årsmöte och nu sitter jag här och har inget annat för mig.

 

Får nog spela FM lite så jag får upp humöret lite.

---------------------------------------------------------------------------------

Vad gör man som Brynäsare i dagens samhälle? När laget väl vinner så tar såklart resten av lagen i botten och vinner också. Så mycket var den segern värd.

---------------------------------------------------------------------------------

På tal om FM, det går riktigt bra med Inter nu. Trots den bedrövliga sjundeplatsen första säsongen så har jag nu kanske det bästa laget jag nånsin haft på en FM-fil. Titta bara:

 

Zlatan Ibrahimovic - Sergio Agüero

Matias Fernandez - David Suazo - Patrick Vieira - Cristiano Ronaldo

Gareth Bale - Cristian Chivu - Marco Materazzi - Lorenzo De Silvestri

Julio Cesar

 

Men så krossar jag de flesta just nu också.

---------------------------------------------------------------------------------

Måste ju förklara rubriken också. Jag tror knappast att Inter förlorar ikväll efter att man åkt på stryk i Liverpool i CL. Man kommer heltaggat, om än utan Zlatan och Cruz, och man kan nog säga att Roma är piskat att vinna.

 

Men det gör man inte.

 

Inter är för bra. Och eftersom Roma inte vinner så har Inter vunnit ligan.

---------------------------------------------------------------------------------

När jag slog på FM nu så ser jag att en av nyheterna är att Ronaldo är borta två månader pga skada. Jag stängde av utan att spara. Och utan att skämmas.

Inga kommentarer: