lördag 1 mars 2008

Pulka mm

Hejsan igen. Idag har man väl varit lite driftig och övningskört och spelat pulkaspelet på aftonbladet. Väntar just nu på bekräftelsen om att United går förbi Arsenal via målskillnad idag. Så jävla dåligt av Gunners. De borde, i dessa tider, kallas Peashooters istället. Riktigt dålig form nu bäddar ju inte direkt för avancemang i CL.

---------------------------------------------------------------------------------

Här är en länk till mitt bästa åk idag (har sammanlagt fyra åk på min meritlista). Ni som vill kan ju utmana mig... http://pulkavm.raketspel.se?cID=2fe90024-a886-42e4-8cf1-45bbb16352d3

---------------------------------------------------------------------------------

Hur är det möjligt att en vaktmästare i Globen borrar sönder kylanläggnigen? Avskedsansökan kommer nog in på hans chefs kontor i nästa vecka. Det borde inte kunna hända.

---------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag bara be alla att rösta på Niklas Strömstedt i Melodifestivalen ikväll, allt för att hjälpa mig påm Oddset. Tack på förhand.

 

Vi ses.

Inga kommentarer: