torsdag 21 februari 2008

Nöjd eller inte? Jag vet inte.

Som vanligt när Arsenal spelar så blir jag en helt annan person gentemot vad jag normalt sett är. Jag blev lite ledsen över att jag inte kunde ha min Hleb 13, då den låg i tvätten (och luktade skunk) så det fick duga med min van Persie 11.

 

Jag är både nöjd och besviken på 0-0 idag. Vi hade 17-8 i avslut och borde gjort i alla fall två mål på de chanser vi hade. Adde sumpade på egen hand fyra frilägen efter dåliga passningar och avslut.

 

Fabregas mot storformen?

 

Skönt att se Lehmann och Senderos spela så stabilt som de gjorde. Senderos plockade ju ner Pato och Kaka' enkelt som aldrig skådat och jag hoppas att han fortsätter så här.

 

Jag är trots mållöst hoppfull inför returen, vi kan absolut klara oavgjort och till och med vinna om det skulle behövas, men det krävs en insats à la Real borta för att fixa det.

 

Till sist vill jag bara fråga en sak: Varför vänta så länge med Walcott? Han om någon kan ju komma runt på kanterna. Får hoppas på att han får förtroendet på Giuseppe Meazza.

Inga kommentarer: