söndag 4 oktober 2009

The Voice

Kan i vanliga fall både ses som en helt okej låt och som en värdelös radiostation. Idag är det dock tre alternativ. Min röst. Eller, nu blev det fel i alla fall. Det som brukar vara min röst, ska det vara. Helt förstörd efter gårdagen. Jag vill dementera att det skulle ha att göra med att jag hade för roligt på insparken, för jag hade perfekt roligt. En riktigt kul kväll.

*****

Cred till PrU som anordnade hallaballooet. De försöker värva mig, men jag stannar vid att vara lite sidekick. Jag har andra erbjudanden att ta i beaktning innan jag skriver på något sådant kontrakt.

*****

Inte blev rösten bättre av att man sedan satte sig på O’Learys och sjöng och hade sig när Cesc Fàbregas gjorde narr av Blackburn. Ett mål och fyra assist av grabben, som när han 2004 gjorde sitt första mål för klubben firade med Kinderägg och donuts.

Vilken stjärna han är.

*****

Nu väntar vi bara in Sevilla – Real Madrid innan John Blund kommer och tar över min värld.

Inga kommentarer: