onsdag 21 oktober 2009

Jahapp.

Första kuggade tentan, får man förmoda. Fel frågor fick jag. Igår när jag satte mig och tittade på de tre (!) övningstentor vi fått tillgång till, så hade jag inga problem med dessa. I morse var det tvärtom.

Det var lite som att sätta sig på en cykel där man skulle styra med pedalerna och trampa med styret.

Anyhow, nu är den gjord, och en omtenta lär inte vara några bekymmer. Det känns lite som med fysiologitentan, fast den här gången är jag 98% säker på att det verkligen blir omtenta.

*****

Snart lunch där Projektet ska diskuteras och det känns bra. Därefter blir det till att skriva lite till på portfolion innan man peppar järnet inför Nephews spelning på Debaser Slussen. Det får väl bli lite av förfest innan Café Opera intas av nära 600 “gratis är gott”-tänkande KI-elever.

*****

Ett kort och koncist inlägg avslutas med en spännande musikvideo. Nephew remixar Timbalands The Way I Are.

Inga kommentarer: