tisdag 6 oktober 2009

Ojsan.

I en JK-anmälan skriver Leif Arnold saker som, om jag hade varit i läkemedelbranschen hade fått mig att bli brun i brallan. Jag har läst igenom (i stort sett) allt, och jag kan säga tre saker:

  1. Det är rätt must hur man propagerar för ett vaccin som inte alls har evidens bakom sig och som dessutom riskerar miljoner människors hälsa.
  2. Jag är inte förvånad.
  3. Jag hoppas att denna JK-anmälan får genomslag. Folk ska få veta det som står i den. Det är inget man ska undanhålla det svenska folket.

Hoppas att det svenska folket ser till att strunta i att vaccinera sig. Läkemedelsbranschen ska fan inte tjäna pengar på folks planterade ohälsa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

denna anmälan fick avslag...fick svar från JKs kansli idag då jag frågade hur det går med just leif arnolds anmälan. läs svaret i min blogg: http://blogg.expressen.se/stopnwo

Joakim Lindqvist sa...

Tråkigt.