lördag 3 oktober 2009

Lägesuppdatering

* Filip Hedenskog hamnade på en fin 32:a plats i herrfloretten.

* Kinesen Shi fick till slut spö i kvarten.

* Semifinalerna börjar 17.00, men liverapporteringen har dött igen. Därför vet jag inte vem Joppich får möta i den andra semifinalen. I den första möts Baldini och Sedov. Lutar åt Joppich – Baldini i final för tredje VM:et i rad.

* Brynäs blir överkörda på Hovet. Kanske tur att man inte gick dit.

* Inspark om en dryg timme.

* DIF tog en poäng idag. Dessvärre för deras del, så leder ÖIS hemma mot Kalmar. 2-0 i paus.

* Aftonbladet gjorde en artikel om svenskarna i Bundesliga. Bilder hade man också. Synd bara att när man skulle ha en bild på Ante G i Bochum, så hade man en bild på Andreas Johansson i Ålborg. Heja Bladet.

* Jag hittar varken fjärrkontrollen till stereon eller min bankdosa. Jag börjar bli riktigt trött på det.

* Jag vill, någon gång i mitt liv, gå på fest med Jimmy Bullard.

* Örebro Masters är i full gång. Idag har man döpt det som normalt sett heter “Kadett Damer” till “Kadett Kvinnor”, så att förkortningen istället för KD blev, öh, ja, ni förstår. Dessutom gick brandlarmet nyligen.

Inga kommentarer: