torsdag 24 september 2009

Uppklarnande

Saker och ting börjar bli lite mer organiserade och tydliga. Som till exempel att jag borde ha gått på föreläsningen om kost och träning. Är det något som ser till att jag eventuellt kuggar tentan, så är det kostdelen. Å andra sidan, får jag en omtenta, så är det rätt givet att jag klarar den. Den är egentligen väldigt enkel.

Trevlig lunch idag. Åt nudlar med pinnar nere i Kungshallen med Challe. Môcke gott.

*****

Trevligt också att få sitt nya medlemskort från Arsenal Sweden. Ett nytt år med 15% rabatt på O’Learys, I like!

*****

Slipper köpa skjorta och kostym till JNM. Det räcker med kavaj. Joakim drar en lättnadens suck.

*****

HBK slog Djurgården ikväll. Nu har man nio poäng ner till Bajen på kvalplats med sex matcher kvar (samma poäng som Djurgården på nedflyttningsplats). Mitt tips är att båda dessa gör Öis sällskap i Superettan nästa år.

Inga kommentarer: