måndag 14 september 2009

Tillbaka igen

Det har varit lite väl tyst de senaste dagarna. Jag har varit helt slut de senaste dagarna. Det magnifika kollot tog hårdare än förväntat. I säng sent och upp tidigt. Nåja, smällar man får ta, helt klart. Det var fantastiskt roligt. Roligt att se de nya T1:orna i farten. En fin grupp fick jag också. 5A. Trevligt folk, måste jag säga. Kan vara elitgruppen.

*****

I lördags blev det Hard Rock Café för att fira Tereses födelsedag (som inföll sex dagar tidigare). Dessförinnan hade jag bevittnat något jag helst undviker att tala om. Det kan ha att göra med en Togoles utan någon som helst form av tankeverksamhet.

*****

Idag har man lyckats paja ryggen igen. Det var under ett cirkelträningspass, som ryggen högg till igen. Mycket tråkigt. Jag som hade tänkt lira korpfotboll ikväll och allt. Istället blir det att stanna hemma och lyssna in The Resistance, den nya plattan från Muse, som jag ska inhandla imorgon. Den ligger från och med idag på gratisversionen av Spotify.

*****

Syrran har fått praktikplats i Stockholm vecka 45, 46 och 47. Mycket trevligt. Vi ska med andra ord bo tillsammans i tre veckor. Spännande var ordet, sa Bull.

Inga kommentarer: