tisdag 15 september 2009

Tisdag – dålig dag

Vaknade i morse med huvudvärk och allmänt illamående. Kul, sådär en solig tisdagsmorgon. Har sovit en del efteråt och det känns lite bättre. Får försöka ta igen det man missade idag. Kanske var det dock lika bra att jag missade yogapasset med min rygg. Den hade inte fixat allt det där, särskilt inte som det kändes igår. Det är inte så mycket bättre idag.

Man kanske ska försöka kolla upp den i alla fall. Naprapathögskolan har bra priser. Är väldigt nära att boka in ett besök. Om inte annat kan man få den undersökt, liksom.

*****

Simons pilotglajjer ligger på skrivbordet. Han ska få tillbaka dem imorgon.

*****

Del Potro spöade Rodja Federer i natt. I US Open. I fem set. Det är en skräll utöver det vanliga.

*****

Jag blev glad när mor ställde upp på att vara min adept i portfolioarbetet. Ska ta en anamnes på henne väldigt snart.

Oavsett om hon har svininfluensa eller inte.

2 kommentarer:

Felicia sa...

Vet några jag kan rekommendera på Naprapathögskolan isf :) Hör av dig om du vill ha namn på några duktiga (:

Joakim Lindqvist sa...

Trevligt :) Jag är idel öra! Kan ta det i skolan.