lördag 5 september 2009

Spotify rullar och peppen flödar!

Maskerad ikväll. Mer pepp än på länge. Kvällen ska bli trevlig i glada vänners sällskap och alla eventuella tråkigheter kommer glömmas. Ni som undrar vad jag ska klä ut mig till, så är det en viss herre från Vittsjö som gjorde raketkarriär i HBK innan han såldes till Londons Stolthet och sedan en tid lirar boll i delstaten Washington.

*****

Såg mitt livs syn idag. Var inne och kikade på Bengans på Drottninggatan och när jag går ut ur butiken hör jag något främmande ljud. Det lät som sex, sju svenskar som bildade ett Hare Krishna-tåg. Det var precis vad det var också.

Herregud. Vart är världen på väg?

*****

Brand på T-Centralen idag, varpå hela T-Centralen stängdes av. Inga tåg gick i innerstan förrän vid 14-tiden. Det luktade rök inom en radie på ett par kilometer. Som väl var har de, som sagt,  fått igång allt igen.

*****

Nu blir det dusch med efterföljande lindning av nedre och övre extremiteter.

Inga kommentarer: