tisdag 2 september 2008

Transfer deadline day är över

Nu är klockan 1.11 och transferfönstret stängde för de engelska klubbarna för 11 minuter sen. Robinho lämnade som väntat Real Madrid för - Manchester City! Sjukt kul tycker jag, och detta kommer jag skratta åt länge. 42 miljoner Euro kostade mannen. Mohahaa. Annars? Berbatov till Manchester United verkar vara en sealed deal, då han befunnit sig på Old Trafford hela kvällen, och vi väntar på en bekräftelse från Man Utds sida.

 

Arsenal har ännu inte värvat något vad det verkar, och jag hoppas verkligen innerligt med hela mitt hjärta att man gjort en eller två affärer i det tysta. Annars blir det jobbigt i år.

 

Jag stannar uppe ett tag till, innan jag slaggar och vaknar upp med datorn på min högra sida. Då blir det en titt på arsenal.com för att säkerställa att ingen affär har gått igenom.

Inga kommentarer: