söndag 21 september 2008

Konfirmation is a good thing

Idag blev mamma sur på mitt internetanvändande på sena kvällar. Jag förstår ingenting.

Chelseas svit på 84 raka ligamatcher utan förlust på Stamford Bridge utökades till 85 idag när man fick oavgjort mot Manchester United. Helt ok match, men inget jag jublade över. Dock bra för alla att Deco inte kunde starta och att Carvalho klev av skadad. Edwin van der Sar skadades i bortalaget. Rapporterna säger att van der Sar ska kunna spela nästa helg mot Bolton. Inga rapporter än så länge angående de rika jävlarna.

Syster Gabriella startade sin konfirmation idag med gudstjänst i Gullbrannakyrkan. Jag, Angelica och mor följde med och det var trevligt att träffa folk man sällan ser annars. Prellen verkar helt ok också. Hon ska nog trivas lika bra som jag och Angelica gjort tidigare om åren.

Nu stänger mamma snart av modemet, så det är bäst att jag avslutar.

Imorgonblir det jobb hos mormor innan jag åker ner och tränar en stund.

Och, förresten, Brynäs vann idag borta mot HIV 71. Jag blev glad.

Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Brynäs och arsenal, det kan inte bli bättre ;)

Joakim Lindqvist sa...

Likasinnade!