lördag 13 september 2008

London 100% helt spikat

Nu är det betalt och klart. Jag är numera en fullvärdig medlem av resan till London 17-20 oktober. Sex lök åtta hundra skickades till Mattes brorsas konto och nu finns det absolut ingen återvändo. På måndag ska jag bara fixa pass, så är det inga hinder för att kunna resa.

Fredagen var både intensiv och händelsefattig. Jag körde hem till mormor för att åka med henne till IKEA Helsingborg och äta tacos på Väla. Gott var det. Väl hemma igen var det bara att försöka sätta ihop ena delen av ena hyllan, inte Lätta Fridolf, inte. Sedan var det bara att städa ur hyllorna där hyllan skulle stå, och nu ser det fanimej värre ut än vad det gjorde innan Projekt Utrensning hade börjat. Well, det betyder ju egentligen bara att jag har mer arbete och i långa loppet mer pengar på kontot.

Väldigt slapp hemmakväll idag. Har inte gjort många knop.

Imorgon blir det först fäktskola, sedan tre PL-matcher hos mormor blandat med lite gräsklippning *jublar*. Får hoppas på gött väder så att jag verkligen kan klippa gräsmattan. Hoppas. Hoppas.

Hades
/Fektus

Inga kommentarer: