torsdag 11 september 2008

London snart 100% helt spikat

Imorgon sänder jag pengarna till ett konto tillhörande någon i familjen Andersson som gör att jag då är officiellt med på resan till London, Kent, England, Storbritannien, Brittiska samväldet, Europa, Världen. Sjukt kul ska det bli, förresten. Tänkte bara nämna det så att ni vet hur nöjd jag är med att få åka.

Ska bli grymt kul att träffa Robert, PS och Niklas som nu söker lyckan på andra sidan kanalen. Hoppas att ni sköter era kort rätt nu så vi kan sänka några starka tillsammans en kväll.

Imorgon blir det IKEA Helsingborg för att inhandla hyllorna som ska stå i mormors garage. Det ska nämnas att det i dagsläget inte på långa vägar är möjligt att sätta dit dem, då det är ca 7.28 ton grejer ivägen (grej är kanske det mest underskattade ordet jag vet). Det kommer ta sina dagar att genomföra projektet, men det ska gå. Jag vill ju gärna ha mina pengar så att man kan leva i London i 72 timmar. Inte Billiga Mannen där inte.

Nu ska jag läsa av mejlen, kolla diverse seriösa hemsidor och sedan kanske ta en bit föda innan jag slaggar för natten. Upp tidigt imorgon, åker hemifrån 8.30.

Goodnight, all!

Inga kommentarer: