måndag 22 september 2008

Jobb och huvudvärk

Idag vaknade man 8.35 på morgonen. Bussen gick 8.25. Joakim blev ledsen, eftersom en stor del av skulden ligger på den jävla mobilen och dess laddare som alltid verkar ha en pakt att förstöra för mig. Anyway, jag tog bilen till mormor och jobbade till 16.30 innan det blev fäktningen. Nu blev det inte så mycket fäktning, eftersom Joakim fick en horribel huvudvärk strax innan han kom fram. Istället blev det läsa ett par nummer av Svensk Idrott (jävla bra tidning) innan jag for hem. Väl hemma bjöds man på fisksoppa, alltid lika gott.

Till sist:
Jag är såhär i efterhand glad att Brynäs inte plockade Lill-Honken. Markström är den nya guden i Gefle. Detta samtidigt som Frölunda har fyra raka förluster. Majs!

Ledig imorgon, får se vad man hittar på. Ska väl äntligen börja spela FM igen, känner att jag saknar det en del.

Until then.

Inga kommentarer: