torsdag 4 september 2008

Bra träningspass idag

Som rubriken antyder, så var det ett bra pass för mig idag. Först och främst fick jag monterat mina bössor, men jag lyckades även gå obesegrad ur dagens fyra bataljer. Fyra bataljer låter väl kanske futtit, men eftersom den första var en 15-match mot Robert och resterande tre 10-matcher mot Robert igen, Marco och Orvar. Motsvarande två pouler på ungefär drygt en timme.

 

En annan positiv sak var att man nu kom hem lagom till Idol, vilket jag alltid följer framför dumburken. Det är ju där man verkligen får entertainment. Man får se blivande superstars. Man får se totala idioter. Man får se Peter Jihde. Nåväl, Peter Jihde kan man vara utan, men att få se alla stjärnor och "stjärnor" är ju guld.

 

Imorgon blir det Pio (äntligen), kl 20.00 har vi bord. Ska bli ett rent nöje att få njuta av mat och god gemenskap.

 

Godnatt för idag.

Inga kommentarer: