torsdag 3 december 2009

Piss, skit och lingonbajs

Mamma brukade använda det uttrycket förr i tiden. På den tiden jag var ung. Idag är en sådan dag.

Datorn kraschade igår. Jag kör den därför idag i felsäkert läge och mår allmänt dåligt. Tentan idag gick åt helvete, varför jag förväntar mig att få göra om den i januari.

Fanken.

Well, inte mycket man kan göra nu mer än att hoppas på att Han Där Ovan Molnen ska ge mig ytterligare ett mirakel, även om jag inte tror på det den här gången.

*****

Jobbade in ytterligare 470 kronor igår på bet365. Môcke, môcke bra. Nytt spel idag, om än lite klenare. Mest tveksam till FCK, men jag hoppas på deras hemmafavör när Cluj kommer till Skandinaviens största stad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk, vissa saker går hem hos barnen, dock inte alltid de man tycker är viktigast :)
/Mor