tisdag 8 december 2009

Jodå.

Nu hörrni! Nu kliar såret,och empiriskt sett, så vet jag att det är ett gott tecken.

Sårhelvetet läker!

Det blir ändå Apoteket imorgon.

*****

Förkollo på fredag!

Hoppas att det är fyra trevliga tjejer som ersätter de avhoppade kolloledarna. Jag litar på att Maria och Major gjort ett bra jobb.

Annars blir det bassning.

*****

Åker hem om mindre än två veckor. Mycket märkligt. Tiden flyger iväg för mig. Väl hemma blir det födelsedagskalas, Karl-Bertil Jonssons julafton & julklappar, juldagsmiddag hos farmor innan det är nyår, följt av hemfärd.

Något säger mig att allt kommer att gå undan i ännu högre tempo än vad det gör nu.

*****

Star FM är en bra radiokanal. Stort tack till Kerst… förlåt, Christian, som tipsade.

*****

Imorgon: 8.30 i Hillarp. Ge mig styrka.

Inga kommentarer: