tisdag 8 december 2009

En odramatisk tisdag.

Bra föreläsning idag om utvecklingspsykologi. Mycket bra. Jag gillar när föreläsaren verkligen vet hur man ska tala. Det är inte alla som kan sin retorik, men dagens talare visste hur man skulle göra.

Faktum är att jag lyssnade hela vägen. Det var inte igår det hände senast.

*****

Arsenal ställer upp med ett Carling Cup-lag i Champions League imorgon kväll när Olympiakos slåss för avancemang nere i Grekland.

Så länge jag slipper se en förnedring à la Porto borta, så är jag nöjd. För ingen tror väl att det här gänget ska kunna ta poäng?

*****

Sårläkningen går framåt! Inget blod nerför benet när jag kom hem idag. Môcke bra.

*****

Om man kikar lite på Muse hemsida, så ser man att deras turné fortsätter långt in på 2010. Bland annat ska man spela på Roskilde. I samma veva finns det stora luckor i turnéplanen. Vågar man hoppas på en Ullevispelning i slutet av juni?

Inga kommentarer: