måndag 16 mars 2009

hörrni

Hörrni allesammans. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag har inte bloggat på hur länge som helst. Jag har dock gjort en hel del. Jag kommer inte skriva ner allt.

I helgen har jag levt på mormor och Anders. De ska bo i lägenheten en natt till. De snarkar som tröskverk på kokain. Helvete. Inte bra uppladdning för dagens tenta, även om jag klaraede av den. Tror jag. Jag hoppas innerligt att jag slipper göra resttenta den sjätte april.

Just nu sitter jag och snyltar på Eriks trådlösa nätverk i Vasastan. Vi dricker öl. Vi lyssnar också på musik. Erik ska för tillfället ringa en polare och födelsedagshälsa med "Hej, vilken snopp du har!". Eller nåt. Han är rolig, den där Erik. Han har finskt påbrå. Säger han i alla fall.

Nu ska vi nog dricka lite mer öl och lyssna på musik. Tja!

Inga kommentarer: