måndag 23 mars 2009

Boring, boring måndag

Fantastiskt tråkigt idag. Det roligaste var promenaden hem från Solna. Visserligen mysfaktor att gå med Åsa i en stad som Holme du Stoc, men ändå. Inte ens så att man hade apkul med Calle o Erik & Co, som alltid annars. Neurologisk anatomi är fanimej det tråkigaste sedan jag satt och hade Naturkunskap B förra året. Det blir inte bättre av att det kommer bli apsvårt på tentan.

Det blev inget inköp av lunch idag. Både jag och Teres hade låda, så det får bli imorgon istället. Imorgon kommer Thomas upp från Kallekrona. Förhoppningsvis dyker han ner på träningen på kvällen. Eventuellt blir det squash onsdag och fredag. Dessutom är det vårbal på MF på lördag, så det blir två utekvällar denna helg.

Har faktiskt käkat pizza idag. Ska snart ge mig på att göra dip och ta lite chips och läsk till. Sjukt gott. Något måste man ju unna sig efter en tråkig dag i skolan avslutad med en trevlig promenad på 7 km (ca?). Det är kvartsfinal 4:5 i innebandyn just nu. Warberg är sig inte lika överhuvudtaget. Ska bli spännande att se om de lyckas ta sig vidare redan ikväll. Dessutom semifinal 3:7 i hockeyn. Det skiter jag i.

Nej, ikväll kommer det bli en hel del Two and a half men. Bästa utländska komediserien någonsin. Bästa dramaserien jag sett är för övrigt Six feet under, tätt följd av House M.D.

Kanske ska man lägga över lite musik på mobilen? Börjar bli lamt med alla kassa Radioheadlåtar, särskilt när man sitter på två nyinhandlade höjdarplattor.

Godnatt, hörs möjligtvis imorgon.

Inga kommentarer: