måndag 7 april 2008

Kvalserien går mig på nerverna

Jag står inte ut längre. Brynäs retas med mig och jag vet verkligen inte vad jag ska tro. Jag ber till Gud varje kväll och bönar för laget i mitt hjärta. Men frågan är om det hjälper så mycket. Det ser grymt mörkt ut just nu.

 

Något som ser bättre ut är resultatet på Idrottspsykologiprovet där jag fick 55/56 och EmVeGe så det ryker. Jag blev glad.

 

Ikväll hoppas vi på LHC mot Hv71. Detta kan bli en av de absolut bästa finalserierna på länge. Om inte annat den kanske mest intressanta. Linköpings speed mot HVs tyngd. Jag kommer limma fast mig framför tv:n. Det kommer jag göra imorgon också, först Ödesmatchen och sedan Ödesmatchen II.

 

För att avsluta vill jag bara berätta för alla att jag tror att Cristiano Ronaldo är en utomjording.

 

Var beredda på arga inlägg imorgon kväll, om inte Gud gör något extraordinärt för min skull.

Inga kommentarer: