söndag 13 april 2008

Högskola, anyone?

Nu har i alla fall jag gjort mina val till högskolan. Det blev sammanlagt 12 program och spridda mellan Lund i söder och Umeå i norr.

 

1. Sjukgymnastprogrammet 180p (Umeå)

2. Sjukgymnastprogrammet 180p (Växjö)

3. Sjukgymnastprogrammet 180p (Karolinska Institutet)

4. Sjukgymnastprogrammet 180p (Göteborg)

5. Sjukgymnastprogrammet 180p (Linköping)

6. Journalistprogrammet 180p (Mittuniversitetet/Sundsvall)

7. Journalistprogrammet 180p (Kalmar)

8. Sjukgymnastprogrammet 180p (Lund)

9. Lärarprogrammet 330p (GIH Sthlm)

10. Lärarprogrammet - inriktning idrott och hälsa 330p (Örebro)

11. Biomedicin - inriktning fysisk träning 180p (Halmstad)

12. Idrottsvetenskapliga programmet inriktning idrottsmedicin och coaching 180p (Umeå)

 

Som ni märker så är det spritt över hela landet och jag bestämmer mig ytterst sent för vad det blir. Om det blir något alls. Jag kanske jobbar istället, men vem vet hur det går...

Inga kommentarer: